Jak pohodlně nakupovat a využít všech možností
 
KATALOG ZBOŽÍ A KATEGORIE
 
V katalogu zboží najdete veškeré námi prodávané produkty. V levé části stránky jsou zobrazeny Kategorie obchodu (menu).
Po vybrání některé z kategorií se zobrazí všechno zboží zařazené do této kategorie. Máte možnost dále specifikovat přesnější výběr použitím dalšího menu a to zvolením hledané Podkategorie. U každého zboží najdete stručný přehled parametrů, obrázek, cenu atd. Po kliknutí na název zboží (obrázek) se zobrazí podrobnější informace (detail) k tomuto zboží.
 
HLEDÁNÍ - hledání klíčovým slovem
 
Neznáte-li název požadovaného zboží a jeho zařazení do kategorie, můžete použít řádek Hledání v levé horní části stránek nad hlavním menu. Zboží je možné hledat buďto podle výrobce, klíčového slova, kódu a podobně. Po napsání několika prvních písmen vám náš obchod začne nabízet předpokládané produkty, které se zobrazí jako rolovací menu pod tímto řádkem vč. malých obrázků a názvů produktů. Můžete si pak velmi rychle vybrat ten správný vámi hledaný produkt.
Pokud nenajdete konkrétní produkt ve vyhledávání, koukněte se do kategorií po levé straně.
 
Filtry - třídění a definování zobrazení
 
Jednotlivé volby třídění jsou vždy nahoře těsně nad produkty. Pokud jste otevřeli některou konkrétní kategorii, filtr bude hledat pouze v této kategorii. Pro filtrování veškerého zboží musíte otevřít kolonku KATALOG ZBOŽÍ v horní části stránky (vodorovný modrý pruh).
 
KOŠÍK - vkládání zboží do košíku
 
Chcete-li nakoupit určité zboží v našem e-obchodě, je potřeba zboží vložit do Vašeho pomyslného košíku. Určíte si v detailu množství u vybraného zboží včetně specifikace barvy, druhu, velikosti, modelu atd. a vložíte je kliknutím na symbol Košíku. U produktů bez možnosti bližší specifikace lze vložit do košíku již z katalogu zboží a nemusí se otevírat detail produktu. Na obsah Vašeho košíku je možné se kdykoliv podívat kliknutím na tlačítko Obsah košíku v pravé horní části stránek. V případě chyby Vašeho výběru je zde možné zboží pohodlně odebrat, změnit počet kusů a podobně. Naleznete zde i všechny další potřebné detaily o Vašem nákupu před závěrečnou objednávkou.
Cena dopravy je přičítána až v závěrečném souhrnu objednávky.
 
OBJEDNÁVKA - dokončení a odeslání
 
Máte-li vybráno vše, co chcete zakoupit, je potřeba vyplnit povinné údaje pro objednání. Pokud jste registrovaní, nemusíte nic vyplňovat, stačí jen se přihlásit v pravém horním rohu kliknutím na tlačítko Přihlásit. Tlačítkem Závazně Objednat odešlete vaši objednávku ke zpracování.Potřebujete-li něco upřesnit, nebo se na něco dotázat, připište prosím dolů k objednávce Váš text do poznámky.
Při odeslání Vaši první objednávky obdržíte následně na Váš email potvrzení přijetí objednávky a druhým emailem vygenerované vstupní heslo, tzn. bude Vám registrace vytvořena automaticky (pouze při první objednávce a nebo u registrace před první objednávkou), která slouží pro pozdější přihlašení do Vašeho zákaznického centra v našem e-Shopu a možné sledování všech Vašich aktivních i archivních objednávek v budoucnu. Naši pracovníci po obdržení Vaši objednávky (nejdéle do 24 hod. nebo nejbližší všední den) tuto Vaši objednávku telefonicky ověří na udaný telefon a dohodnou s Vámi další případné dotazy a čas dodávky objednávky. Po Vaší autorizaci je objednávka Vámi vybranou přepravní službou dobírkou expedována na dodací adresu uvedenou v objednávce. V případě, že si vyberete zvýhodněnou platbu bankovním převodem, bude Vám po telefonickém kontaktu zaslána emailem kompletní výzva k platbě se všemi potřebnými údaji pro převod částky dle Vaši objednávky. V tomto případě bude Vaše objednávka expedována na dodací adresu uvedenou v objednávce následně po připsání platby na náš účet.
 
DALŠÍ NAKUPOVÁNÍ - opětovné přihlášení, sledování objednávky, reklamace či historie objednávek
 
Jak jsme již výše uvedli, v pravé horní části naleznete přihlášení do zákaznického centra, které Vám bude sloužit kdykoliv se budete chtít opět přihlasit a nakoupit další zboží, podívat se na stav Vaší objednávky, reklamovat či měnit zboží atd. Pokud by jste potřebovali poradit, upřesnit nebo nasměrovat při Vašem nákupu v e-obchodě, rádi Vám se vším poradíme, ať už po telefonu či emailu (viz. KONTAKTY).
 
VÝMĚNA VELIKOSTÍ
 
Pokud Vám dodané zboží nebude následně sedět např. u obleků a neoprenových doplňků, vyměníme Vám ho po dohodě za odpovídající velikost. Toto platí do dvou týdnů od Vašeho nákupu. Zboží nesmí být použito nebo poškozeno. Veškeré další zákoné garance dle obecně závazných právních předpisů, zejména nového občanského zákoníku a zákona o obchodních korporacích jsou podrobně popsány v oddíle Obchodní podmínky.